[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 17:00:47 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> most jobban átéreztem, hogy a fagyasztóláda kiolvadása gutaütéshez
> vezetne  :-(

Azért itt föld alá bújt a józan paraszti ész. Legalábbis én hülyét kaptam,
amikor láttam a tv-ben, hogy a faszi mondja: agregátort kell
üzemeltetnünk, hogy a hűtők ne olvadjanak le, ez napi 3ezer Ft
többletköltséget jelent.

Nem tűnt fel senkinek? Mármint hogy tél van, bassza meg a szent! Bent a
fűtött lakásban akarja hidegen tartani a kaját hűtővel akkor is, amikor
nincs áram, kint meg kurva hideg van. Hát szal nem értem.

Én pl amikor mélyhűtő leolvasztás van, és kint hideg van, olyan evidens,
hogy kint tartom arra az időre a kaját, mint hogy nappal világos van.

Akinek így ment tönkre a mélyhűtő tartalma, az meg is érdemli. Nem kellett
volna mást tennie, mint kirámol, kiviszi az egészet, gyorsan visszarámol,
és nem ment volna tönkre semmi még 3 nap múlva sem.