[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 17:19:52 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Gyakorlatilag csak átkerestelték és több tételre szórták szét,
> így kisebb összegket lát a kuncsaft.

Nem ez a lényeg, hanem hogy minden tétel fogyasztásfüggővé vált.

Ezt én azért érzem nagyon lényegesnek, mert megeshet, hogy pl a cégem
leül, mert mondjuk beteg vagyok. Korábban (jó régen) ha nulla áramot
fogyasztottam, akkor is volt vagy 8-10ezer Ft+áfa / hó alapdíj. Most már
lehetne ténylegesen nullát is fogyasztani. Pl ha egy egész évig a gyerekem
magához venne vagy kórházban tengődnék, akkor a villanyszámla valóban
leapadna nullára, a semmi nem fogyaszt.

Ugyanez az elv nem lenne rossz, minden más közműszolgáltatásnál sem, vagy
legalábbis legyen ilyen választható lehetőség a másik két módi mellé: csak
alapdíj van, illetve alapdíj és a fogyasztással összefüggő díj. A csak
alapdíjra jellemző példa az internet, a másikra meg pl a vezetékes
telefon. Ha az utóbbi marad ilyen, lehet, hogy lemondom. Néha 60-150
Ft/perc jön ki a vezetékes telefonra. Ez értelmetlen.

Az meg tök fölösleges, amiket beidéztél, hogy a számlán kismillió
szénipari meg törött bal első lábú kutya támogatási dij is fel van
sorolva, szét van bontva. Ki a fenét érdekli? Tegyék közzé a honlapjukon,
nézze meg, aki akarja, hogy mennyi felé megy a pénz, de ne zaklassák vele
a vevőt - szerintem.

Az kijött, hogy céges (kicsi) vagy magán, az ár kb ugyanaz.

Én viszont kezdek kibukni az elműre. Az egész tavalyi évemet
lesztornózták, és új számlákat állítottak ki mindenféle hülye, nem valós
teljesítési időkkel. (Túlszámláztak elsőre). Aztán küldtek egy elszámoló
számlát, amiben sokkal kevesebb általam korábban befizetett (pontosabban
általuk leemelt) pénzt állítottak be, mint a tény, tehát levettek egy
jópár tizesre.
Idén meg már kaptam két olyan számlát, ami helyett csak 1-et kellett volna
kapnom, és le is emelték mind a kettőt. Szóval mehetek balhézni. Korábban
nem volt ilyen. Mi a fene változhatott? Kirugtak valakit, és egy trehány
barom került a helyére? Vagy ez koncepció, akitől könnyen le lehet húzni a
lét, attól lehúzzuk? Most álljak át a csekkezésre vagy az egyedi
utalgatásra? Netán a havi leolvasásra? Mert a végén ez lesz!