[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 17:03:29 CET

On 1 Feb 2009 at 16:43, jhidvegi wrote:
> Végülis az áramnak már nincs alapdíja, ha jól elemzem a rohadt
> bonyolult elm~n számlákat
Gyakorlatilag csak átkerestelték és több tételre szórták szét,
így kisebb összegket lát a kuncsaft.

Van a (lakossági) számlán:
- szénipari szerkezetátalakítási támogatás
- kedvezményes árú vill. energia támogatás (ezt én fizetem, nem
én kapom)
- átviteli-rendszerirányítási díj
- rendszerszintű szolgáltatási díj
- elosztói forgalmi díj
- elosztói veszteségi díj
- menetrend kiegyensúlyozási díj

Mindez kWh-ra vetített, vagyis fogyasztásfüggő díj (ennyiben
tényleg nem alapdíj, amennyiben az alapdíj fix összeg).
Egy 20 666 Ft-os végösszegű számlában mindezek együtt 6653 Ft-ot,
vagyis a harmadát teszik ki.

üdv

szepygab