[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 18:19:24 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bizony, jobban jársz, ha kézbe veszed, és havi leolvasást csinálsz

Ha a reklamációm sikertelen lesz, azonnal át is térek!
A leemelést még meghagyom, mert sem elfelejteni nem akarok semmit,
csekkezni postára járkálni meg végképp nem, de onnantól gondolom max
ellenőrizni jönnek, hogy jót diktáltam-e be. Tudtommal már telefonon, sőt,
interneten is be lehet mondani az óra állását.

> ha következő időszakban nem jelentem be véletlenül, akkor csak az
> utolsó számlát
> ismétlik, de ezt is nyomon tudod követni

Ez nem is lenne rossz, mert végülis gondolom max apró különbségek jönnek
oda-vissza.

Na majd meglátom. Eddig pedig elégedett voltam az éves leolvasással is.
Fene gondolta, hogy elkezdenek tévedgetni jó nagyokat az én kontómra.