[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 1., V, 17:58:25 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.01. 17:19:52 +1h-kor írta:

> Idén meg már kaptam két olyan számlát, ami helyett csak 1-et kellett volna
> kapnom, és le is emelték mind a kettőt. Szóval mehetek balhézni. Korábban
> nem volt ilyen. Mi a fene változhatott? Kirugtak valakit, és egy trehány
> barom került a helyére? Vagy ez koncepció, akitől könnyen le lehet húzni a

eléggé úgy néz ki

> lét, attól lehúzzuk? Most álljak át a csekkezésre vagy az egyedi
> utalgatásra? Netán a havi leolvasásra? Mert a végén ez lesz!

bizony, jobban jársz, ha kézbe veszed, és havi leolvasást csinálsz

én már a legelején erre álltam, 1 hónapban 1x órát olvasok, telefonon bejelentem,
sőt megkérdezem, hogy hány forint lesz, és tényleg akkora számla jön jövő hónapra

ha következő időszakban nem jelentem be véletlenül, akkor csak az utolsó számlát
ismétlik, de ezt is nyomon tudod követni