[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 1., V, 16:23:56 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.02.01. 15:27:55 +1h-kor írta:

> Erre utaltam én is.
> Ugyanezt az áramszolgáltatót már Németországban is elővették
> ezért, az ellátás biztonságát veszélyeztető gyakorlatért.
> Ha pedig otthon ezt csinál(hat)ják, hát a gyarmatokon miért lenne
> másképp? :-(

ha 1-2 éves hálózatoknál a betonoszlopok törtek, (az alábbi találatok)
akkor nyáron túlfeszíthették a vezetékeket, (kisebb belógás) és
( szerintem ) a betonoszlopokat is "elfordítva" telepíthették
(szóval a betonoszlop lukas elemei nem a vezeték hosszába
kerülhettek)

a faoszlopokkal kevesebb volt a gond

2009. jan. 30. ... Áramkimaradások viszont előfordulhatnak, mert a nagy mennyiségű hó ...
Mivel a vezeték húzó szilárdsága jobb ezért a beton oszlopok törtek! ...
http://www.kisalfold.hu/belfold_hirek/tel_feloldottak_a_megyeben_az_utzarat/2085532

2009. jan. 31. ... "A betonoszlopok úgy törtek el mint a gyufaszálak, pedig ezek a hálózatok
egy-két évesek voltak" ... Vizsgálat az áramkimaradások miatt ...
http://www.hirextra.hu/hirek/article.php%3Fmenu_id%3D2%26cat%3D1%26article_id%3D120063 - 53k -

2009. jan. 30. ... "A betonoszlopok úgy törtek el mint a gyufaszálak, ... Vizsgálat az
áramkimaradások miatt Havazás: még 34 település van áram nélkül E.ON: ...
http://belfold.ma.hu/tart/cikk/a/0/35811/1/belfold/Vas_megyeben_harom_telepulesen_meg_
mindig_nincs_aram - 35k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

1. A VILLAMOS ENERGIA ELOÁLLÍTÁSA .váratlan áramkimaradás esetén azonnali helyettesíto áramszolgáltatást kell
biztosítani ...... Az elofeszített betonoszlopok gyártása során nagy szilárdságú
http://kando.prociweb.hu/letoltes/data/2.evfolyam/Villamos_energetika_I/Jozsefvarosi_eloadas_vazlat/osszes.pdf - - Tárolt változat - Hasonló oldalak