[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 21:29:46 CET

Hofferek Attila wrote:

> Aha csak a kóbormacska nyest patkány ellen a tölgyfán nem nagyon van
> védekezés. Még a faládát is kirágják, kikaparják ha éhesek.

Na de az acéllemezt csak nem!
Mondom, én szoktam olyat csinálni, hogy amikor az itteni kis műhelyhűtőmet
leeresztem (régi fajta, nem antifrost), akkor a mélyhűtött holmit berakom
nyolnba, és kiakasztom a szabadba. Eddig még semmi és senki nem akarta
megdézsmálni.

Persze nem az utcára akasztom ki, onnan ellopnák - az Mberek!

Nyáron pedig becsomagolom, és ágyneműbe tekerem. Sosem olvad fel azalatt a
pár óra alatt.