[Epitesz-barkacs] (zalai havas) áramkimaradás automatozálása?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 1., V, 20:07:24 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.02.01. 19:30:15 +1h-kor írta:

> Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy a szolgáltató profit
> érdeke ellentétes a szolgáltatási biztonság garantálásával, és az

nálunk a környező utcákban 1945 előtti faoszlop is volt, meg 50-es évből is
bőven, a drótok is csak toldozgatottak voltak

és pár évvel ezelőtt betonoszlopoztak.

> állami felügyeleti szerv(ek) nem tudják (akarják) kikényszeríteni
> a megfelelő színvonalat.

usa riportoknál sok helyen látni (persze nem ez a riport célja, csak inkább
ilyenekre figyelek) hogy faoszkopos légvezetékek vannak ott is.