[Epitesz-barkacs] Angliában 2017-re kötelező szabvány lesz a passzívház

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Feb. 6., P, 11:22:42 CET

On 6 Feb 2009 at 10:38, jhidvegi wrote:
> Viszont ez a ház alatti tartály kérdése igen elgondolkodtatott megint.
Én olyan megoldásról tudok, ahol az emeletre vezető lépcsőt szép
ívű csigalépcsőkémt csinálták meg, és az orsóterébe állítottak be
egy 30 m3-as tartályt.
Én biztos körülfalaznám valamekkora légréssel, és teleönteném
polisztirolgyönggyel vagy perlittel.
A téli hővesztesége így a házat fűti. Ha nyáron a betárolódó hő
érzékelhetően melegíti a lakást, akkor megfontolandó mégy egy
légréses burkolatot csinálni, és a légrést nyáron a szabadba,
télen a lakásba szellőztetni.

üdv

szepygab