[Epitesz-barkacs] hőelvezetés tömör fémrúddal?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 6., P, 15:18:53 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.02.06. 14:54:11 +1h-kor írta:

> Az nem fárad, krakkolódik, töredezik szét más anyaggá?

hőközlőolaj?

THERMOL 68
Magas viszkozitás indexű, szűk forráspont-tartománnyal rendelkező hőközlőolaj. Kiváló hőtechnikai jellemzői révén kitűnő hőközlést tesz lehetővé. Jó...
Kiszerelés: 10L
Ár: 10.452 Ft

de még ez sem lenne jó :-(

MOL Thermol 68 hőközlőolaj
MOL Thermol 68 hőközlőolaj Magas viszkozitásindexű, szűk forráspont-tartománnyal rendelkező hőközlőolaj. Kiváló hőtechnikai jellemzői révén kitűnő hőátadást biztosít. Kiemelkedő hőstabilitással rendelkezik, ezáltal használatával hosszabb élettartam érhető el. Megfelelő korrózióvédelmet nyújt, nem igényel speciális tömítéseket. Nem mérgező, alkalmazását követően fáradtolajként ártalmatlanítható. Alkalmazható zárt rendszerű, közvetett fűtésű, kényszer keringetésű hőátadó berendezések hőközlő-folyadékaként. A megengedett legnagyobb filmhőmérséklet a hőátadó felületen: 350 °C
http://www.mol.hu/hu/vallalati_ugyfeleknek/termekek/kenoanyag_es_autoapolas/ipari_olajok/egyeb_olajok/mol_thermol_68_...