[Epitesz-barkacs] WC ülőkébe épített mérleg

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 8., V, 12:26:49 CET

1. a cuccot le lehet olvasni miutan felalltal
2. a dolgok szabvany meretuek, ezaltal megszokhatoak. a 160 centis ember is megszokja hogyan kell szabvany 72 centis asztalnal dolgozni, meg a 20meteres is megszokja. ha mindenkinek testreszabott asztala lenne, es azt szokna meg, megorulne ha idegen helyen kellene valamit csinalnia. senkinek nem lenne jo.
3. nemetorszagban es hasonlo helyeken, ahol nem bamuljak meg ha valami 198cm, arulnak 220-as paplant.

vajk