[Epitesz-barkacs] WC ülőkébe épített mérleg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 8., V, 12:13:10 CET

vajk fekete wrote:
> abba az ulokebe szerintem csak mindenki belemagyarazza a szarmerest,
> mert olyan mokasan hangzik.
>
> valojaban ha csak annyit tud, hogy megmeri az embert, az is boven
> total hasznos. minden reggel, jo esellyel pizsamaban (teha ta
> bakancs-telikabat nincs belemerve) felemeled a labad egy par sec-re
> es meg is vagy merve.

Elképzeltem a képek alapján. Hááát, én nem tudnám leolvasni. :)

Tényleg, ez olyan fura. Sokféle méretű ember van, de egy halom dolog
tökegyforma. Asztalok, székek magassága, wc ülőkék, maguk a wc-k, ajtók,
előadótermek üléssorai, azok osztása, járműveken is, meg azok
belmagassága, kádak, ágyak... Itt-ott fellelhetők kis változtatási
lehetőségek, de nyögvenyelős vagy átverős. Pl vettem korábban 2m hosszú
paplant, huzatot. Az első mosásig volt annyi, aztán visszament 180-ig vagy
még kisebbre. Lehet, hogy gyártási nyújtás, és átverés? :)