[Epitesz-barkacs] WC ülőkébe épített mérleg

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 8., V, 11:17:13 CET

abba az ulokebe szerintem csak mindenki belemagyarazza a szarmerest, mert olyan mokasan hangzik.

valojaban ha csak annyit tud, hogy megmeri az embert, az is boven total hasznos. minden reggel, jo esellyel pizsamaban (teha ta bakancs-telikabat nincs belemerve) felemeled a labad egy par sec-re es meg is vagy merve.

vajk