[Epitesz-barkacs] WC ülőkébe épített mérleg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 8., V, 18:59:03 CET

k_tibor wrote:
> Ebből lehetne üzlet! Egy hangzatos név kell, és némi marketing után
> először eladható a könyv. Aztán az olvasóknak lehetne árulni az
> alkalmas mérleget. Norbit rögtön elfelejtenék :)

Vagy ötvözni lehetne akár azzal, akár mással.
Akkor működne jól, ha minden eléggé egy helyen van, másrészt van valaki,
aki hajlandó az adatok alapján megcsinálni a napi megehető adagot, szóval
hogy az érintettnek ne kelljen vele matatni. Konyhai mérleg és fantázia
kell hozzá, és kész. Semmi előírás, hogy mi legyen a kaja.

Viszont műszakilag nem olyan egyszerű az alapmérleg. Én nem tudom, hogy
fogtam ki, csak az volt a célom, hogy olyan mérleg legyen, ami mér 180
kilóig. Azt már itthon vettem észre, hogy képes kimutatni, hogy a kezembe
veszek mondjuk egy zseblámpát. Oda-vissza, mindenféle ilyesmi kísérlet
sikeres volt. 10-10 deka 140 kilónál azért az nem semmi, ezrelékben
mérhető érzékenység reproduktívan. És alig több, mint 5ezer Ft-ért.