[Epitesz-barkacs] Érdekesség...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 9., H, 14:45:57 CET

Hofferek Attila wrote:

> A szmájlit a végéről gonoszan levágtad, nehogy az látszódjon, viccből

Nézd, ez nem igazán vicc. Ha nagyon erőltetem, akkor sem.
Te se vennéd jónéven, ha aszondanám pl, hogy megyek hozzátok robbantani,
és telenyomom a mondat végét szmájlival.

Ez egy borzasztóan szomorú és gyalázatos szitu, ami ezekkel a sportolókkal
történt, és jelentős előzmények is tartoznak hozzá, nem véletlen alakult
ki ez a rettenetes magyarországi helyzet.