[Epitesz-barkacs] Érdekesség...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Feb. 9., H, 14:54:03 CET

jhidvegi írta:
> Nézd, ez nem igazán vicc. Ha nagyon erőltetem, akkor sem.
> Te se vennéd jónéven, ha aszondanám pl, hogy megyek hozzátok robbantani,
> és telenyomom a mondat végét szmájlival.

Te azt mondtad régebben, hogy meg akarsz taposni, vagy ilyesmi, ez
közvetlen fenyegetés, akár perre is lehetne menni miatta, de csak
mosolyogtam, tudtam, hogy meggondolatlanságból írtad, háromig számolva
nem írtad volna le. Le van tudva a dolog, nem nagy ügy. Kérlek kezeld
így az én viccemet is, ne fújd elefánttá a bolhát, és főleg ne személyes
sértettséget érezz ezek mögött, és ennek megfelelően ne reagáld túl
legközelebb az én zsigerleveleimet és tévedéseimet személyeskedő
hangnemben. Tudom, idős vagy már, nehezen változol, de azért próbáld
meg. Köszönöm előre is!