[Epitesz-barkacs] vasoszlop Re: megint 34 falu áram nélkül

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 12., Cs, 10:16:53 CET

Kósa Tibor  <ha1us at t-online.hu> 2009.02.11. 21:19:36 +1h-kor írta:

> Kedves Tamás, a vasrácsot csámcsogva habzsolja a rozsda...
> Karbantartás, karbantartás, karbantartás...

sima 100mm-es vascső, falvastagsága szabványos,
kívülről a festék 10 éve rajta van,

mivel terhelt kordonoszlop, izgat, hogy barkács szinten hogyan tudnám
az "állapotfelmérést" megoldani?

betontuskóba van beágyazva, és bontásokkor kidobott  betontuskók
környékén láttam korrodált  vascsöveket

"kritikus helyeken" egy kocogtatást kevésnek tartsam?