[Epitesz-barkacs] tolomero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 12., Cs, 20:17:28 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.12. 19:39:38 +1h-kor írta:

> Nálunk, ebben a kis szaros országban lassan a legegyszerűbb adó jellegű
> feladathoz is nemhogy számtech ismeretek kellenek, hanem mindenképpen kell
> valami adószakértő igénybevétele.
>
> (Letelepítettem az abevjavát meg a TEÁOR bejelentéséhez szükséges űrlapot.
> Egy halom időt eltöltöttem vele, és bár úgy érzem, hogy jó, nem vennék rá
> mérget. Persze ma nem tudom beküldeni az ügyfélkapun, mert ma épp egy

ez az egész arra megy, hogy adószakértők igénybevételéhez meneküljenek a vállalkozók.

de  azt sokan nem tudják, hogy a könyvelőket  "besúgórendszer" részének
tekinti (szeretnék tekinteni) az állam. Részben sikerült is, hiszen az
adóbevallásainkat a könyvelőink nyújtják be, így pl. összefésülhetők
az adott könyvelő ügyfeleik közötti esetleges keresztbeszámlázások, és hasonló
dolgok is.