[Epitesz-barkacs] tolomero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 12., Cs, 22:36:13 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.02.12. 20:25:49 +1h-kor írta:

> de egy mai pelda: nyugdijazas eljaras soran az onyf kijelentette, hogy a
> polgarnak nala egy idoszakra nincs adata (kezi nyenyis idoszak) ezert az
> adatok potlasara szolitotta fel ot es akonyvelo ceget...

a mágneslemezes nyenyit papíron is be kellett adni,
a mágneslemezt bedobták egy terményes zsákba, meg
rátapostak. szóval kár volt drága floppylemezt elhasználni hozzá
(2004 végéig)
le is teszteltem :-)   20db win98 alatt formázhatatlan lemezből csak 1-et
nem tudtak elolvasni, azt is csak egy megyei onyf-nél, a Fiumei útról
egyetlen lemezre sem jeleztek panaszt, mind a 19-et tudták olvasni :-)
(a floppyt be sem rakták, mert a kinyomtatott lapról vitték be )

kb 2005 óta a Fiumein már számítástechnikus fiúk veszik be a lemezeket :-)