[Epitesz-barkacs] tolomero

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 13., P, 04:15:53 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kb 2005 óta a Fiumein már számítástechnikus fiúk veszik be a
> lemezeket :-)

Jelentem, nem így van, tavaly adtam be 5 évet. Az ablakoknál normál
ügyintéző hölgyek ülnek, a lemezeket berakják a meghajtóba, és matatnak is
velük, el is teszik, nem zsákokba dobálják. A papírokon meg nem azok az
adatok vannak, amik a lemezeken.

Nagyon kultúrálttá vált a móka, én a 80-as években is jártam oda. Hát az
volt a bolondok háza. Minden hónapban kellett vinni A2 méretű papírokat,
amiket gondolkodás és beleolvasás nélkül pecsételgettek, egyet bevettek,
egyet visszaadtak, és gyűjtötték ezerrel. Az utcán kígyózott a sor minden
hónapban, ha fújt, ha esett, ha rettentő kánikula volt. Gyűlöltem!!!

Idén meg már - ha jól tudom - eNyenyi van, szóval már a lemezekkel se kell
se bemenni, se postázni. Lehet, hogy szarul fog működni még jódarabig, de
hogy ez egy tökjó irány, az biztos.