[Epitesz-barkacs] lapadagoló ketyere pc nélkül?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 14., Szo, 20:04:26 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.14. 19:44:14 +1h-kor írta:

> annak klíma kell, méghozzá mélyhűtős! :-)
>
> Tényleg, azok alapján nem értem, hogy fagyhattak meg emberek a saját
> házukban, hogy ezekhez a reklámanyagokhoz tudtommal mindenütt hozzá lehet
> jutni. Vagy kis falvakba nem visznek ki ilyeneket?

a híradók (is) jelezték, hogy ezekben az esetekben (szolgáltató által) kikapcsolt áram
volt leginkább (még bp 7. kerületében is), és ezek után próbálták elérni azt, hogy
ha a szolgáltató ( elmü, eon, stb ) ha kikapcsolja (mert jogában áll) akkor önkormihoz
jelenteniük kell, hogy más módon ( pl. családsegítők, stb ) rájuk nézzenek,
esetleg fahulladékkal, stb. (pl. egyedül élő, ágyhoz kötött, aki már begyújtani sem tud
pl betegség miatt)