[Epitesz-barkacs] hoszigeteles, futes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 15., V, 14:26:11 CET

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2009.02.15. 12:18:23 +1h-kor írta:

> Szerintem nagyon kevés. Ha jól számolom, 1 m3 vízből kivehető hőmennyiség
> 1.16 kWh/fok. Ez 85 fok 10 m3-re 986 kWh.

Szia!

nagyon elgondolkodtató, hogy "bio" meg "solar" energia tárolása mennyire
érné meg víztartályban, ha 1 ha-nyi kukoricstermés mellékterméke
egy hagyományos családi ház egész téli tüzelését kiadja

(A rendre rakott kukoricaszár tömege 4,7 t/ha volt. ...
http://www.bitesz.hu/hulladekhasznositas/a-kukoricaszar-ipari-hasznositasa.html )

ez kb egy pótkocsis teherautón elférne, és nem kellene tartályt készíteni hozzá,
és nem kellene 30cm-es hungarocell sem...

Tamás