[Epitesz-barkacs] WD-40 összetétel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 16., H, 11:18:59 CET

Andras Suller  <suller.andras at gmail.com> 2009.02.16. 10:34:15 +1h-kor írta:

> Mi volt a célod azzal, hogy megvetted és használtad ezt a szert?
> Előtte rosszul működött a géped?

igen, 99%-ban kontakthibára, vagy kontakthibára visszavezethető
HW vagy SW furcsaságok
-----------
8 éves a gép, belülről nem porolgattam, ha kontakthiba jelleg volt,
max megmozgattam az érintett kártyát, szóval nem babusgattam

a monitor bekapcsolása után hamar készenlétre áll, mintha az
alaplap felől nem jönne jel

másik gépen monitor megy, visszaraktam, kép nincs
+
alaplapon indítás után tesztelés, floppyra, vinyóra kinéz,
tehát életjeleket ad,
no, lehet, hogy a monitorkártya

másik monitorkártya be, hiba ugyanaz,
ekkor vettem szombaton a barkácsboltban a WD-40 -et

és "ha már lúd, legyen kövér" , elkezdődött a poreltávolítás,
még a tápegységet is kibontottam,