[Epitesz-barkacs] WD-40 összetétel

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Feb. 16., H, 23:00:35 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> igen, 99%-ban kontakthibára, vagy kontakthibára visszavezethető
> HW vagy SW furcsaságok

Kiprobaltam en mar tobbfele kontakt csodaszert, de altalaban elmondhatom,
hogy kontakt hibat eddig csak a kontakthibas csatlakozo cserejevel, vagy a
forrasztas javitasaval, vagy valamilyen mechanikai megoldassal, de spray-vel
nem jellemzo...

Kivetelt kepez, ha akkora a tragya rajta, hogy mar azert nem erintkezik,
tisztitani ugyanis jo. Marmint nem a WD-40, hanem a kenoanyag mentes kontakt
spray, pl. Servisol AK-50. Eddig ez a legjobb, nincs benne semmi szar,
nyomtalanul elparolog. A Kontakt WL-61 (vagy 60?) amire az van irva hogy
kenoanyag mentes, abban is van valami trutyi.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))