[Epitesz-barkacs] CHIP összetétel Re: WD-40 összetétel

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 17., K, 12:39:55 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.17. 11:34:00 +1h-kor írta:

> Beírtam a gugliba, ami ezen a flakonon van, amit még 83-ban gyártottak.
> :-)
>
> prevent preciziós kontakt spray
>
> Létezik még a cég medikémia néven, és a termék is:
>
> http://www.medikemia.hu/index.php?mid=47&cat_id=10&prod=24

CHIP Precíziós kontakttisztító aeroszol

az egész neten mindössze 4 találat van, nem csoda, hogy sehol sem hallottak róla :-(
"rossz boltokban jártam" :-(

!!!! viszont olvassad el az alábbi biztonsági lapon az összetételét :-)  hátast fogsz dobni!

Biztonsági adatlapKereskedelmi megnevezés: CHIP Precíziós kontakttisztító aeroszol. Gyártó cég:
MEDIKÉMIA Rt. Cím: H-6728 Szeged Zsámbokréti sor 1/A ...
http://www.zebra-fess.hu/index.php%3Foption%3Dcom_vfm%26Itemid%3D29%26do%3Ddownload%26file%3DMedik%25E9mia%257C1411_Chip_PKT_AE_v4.doc

és kissé (?) másokat ír az alábbi

Chip Precíziós kontattisztító ae.CHIP Precíziós kontakttisztító aeroszol 200 ml. 1. Az anyag/készítmény és a
társaság azonosítása. 1.1. Az anyag vagy a készítmény azonosítása ...
http://www.langauto.hu/biztonsagtechnika/Medikemia/0306_CPKT.DOC - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

> Már erre az öreg lére is az van írva, hogy nagyérzékenységű elektromos és
> elektronikus berendezések, számítógép, tv, rádió... stb-stb szöveg. Közte
> az, hogy ... foltmentesen szárad...
>
> Szóval Mágus, neked szerintem ez kell.

köszi!

szóval

a WD40 meg kell majd csavarlazításhoz is a háznál :-)