[Epitesz-barkacs] CHIP összetétel Re: WD-40 összetétel

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 17., K, 13:46:18 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> !!!! viszont olvassad el az alábbi biztonsági lapon az összetételét
> :-)  hátast fogsz dobni!

Dehogy dobok! Ha ez működik, és ők erre rájöttek, akkor jó.
Amúgy a másik, amiben nincs propán meg bután, ott vagy tévedés van, vagy
nemtom, mi a hajtógáz.

Ha nekem kéne hasonlót csinálnom, odáig még eljutnék, hogy egy flakonba
betöltöm a benzint meg a PB-t, de hogy pentánt meg izopentánt hol a
francba szereznék, arról gőzöm sincs.

> a WD40 meg kell majd csavarlazításhoz is a háznál :-)

Hááát, ez pont nem igazán erre való, de kismillió dologra jó még. A
csavarlazítóban lehet, hogy van valami olyan anyag is, ami nekiugrik a
rozsdának. De majd biztos ennek is megtalálod az összetételét. Kíváncsi is
vagyok rá.
Kettőt találtam, az egyikben semmiféle rozsdaoldó nincs, a másikban csak
annyit írnak, hogy molibdénszulfid van benne, ami - aszongya - nagy hatású
rozsdaoldó. Háááát, fene tudja, létezik ilyen zsír, ami nem a
rozsdaoldásáról híres, hanem ha azzal kenem be pl a hengerfej tömítést
szerelés előtt, akkor a legközelebbi szétszedéskor könnyen fog szétjönni.
(Ma már nem csinálok ilyet, de régen a zsigulinál nem is egyszer
csináltam.) Hasonlóan jól bevált kipufogószerelésnél is, mármint a
motorblokkra szereléskor.