[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 19., Cs, 21:15:09 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.19. 20:46:53 +1h-kor írta:

> Ami veszélyt viszont látok: ha fixen kell bekötve lennie, akkor a nyári
> villámlások kicsinálhatják a ketyeréket. Én mindig kihúzok mindent a
> konnektorokból, ha jön a villámlás. Ha igénybe venném ezt a módit, akkor
> lehet, hogy amíg megnézik (ha megnézik) be lesz fixen kötve, de hogy utána
> kihúzhatóvá (és nem kikapcsolhatóvá) teszem, az biztos. El lehet képzelni,
> hogy ha van valakinek egy még komolyabb, mondjuk 3 milliós ketyeréje, és

engem  komolyabban gondolkodtat, hogy egy belsőhálózati "B"-s szikraívest
felszerelnék nem egy ilyen drága ketyere mellé, hanem az én olcsó
ketyerém mellé is.

ha nem szabadna, vagy rohadt drága volna, akkor olyan kicsi szikraívet
csinálnék (olyan 1920-as technikával, barkács módon), ami védelmet adna