[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 19., Cs, 21:21:13 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> engem  komolyabban gondolkodtat, hogy egy belsőhálózati "B"-s
> szikraívest felszerelnék nem egy ilyen drága ketyere mellé, hanem az
> én olcsó ketyerém mellé is.
>
> ha nem szabadna, vagy rohadt drága volna, akkor olyan kicsi szikraívet
> csinálnék (olyan 1920-as technikával, barkács módon), ami védelmet
> adna

Persze, valami védelmet lehet csinálni, de a meglehetősen direkt
villámcsapás a hálózat közeli pontján ilyen ketyerékkel nem védhető ki.
Igaz, hogy erre kicsi az esély, de arra is, hogy az embert kifosztják egy
betöréssel. Viszont a konnektor és a kihúzás szinte tuti védelem.

Na majd én is elfilózgatok, hogy mit lehet tenni villámvédelem címén. Már
itt is körbejártuk a témát ezerszer, majd valamit alkotok én is.