[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 19., Cs, 23:34:57 CET

vajk fekete wrote:
> a tavfuteshez 90fokos viz kell, azt szopas hoszivattyuval csinalni.

Komolyan? Erre nem is gondoltam. Nem azért van ez, mert a hmv-t is ebből
állítják elő?

Akkor tényleg az lehet a módi, hogy langyos vizet küldenek, amit már
tényleg semmire nem lehet használni, és a ház maga állít elő a fűtéshez
meleg vizet hőszivattyúval.

> a hotarolos boyler pl amugy vicces. meselte olyan, aki ezeket a
> kapcsoloszarokat programozza, hogy azok azert kulon kategoria, mert
> lehet roluk tudni tapasztalatbol, hogy mennyi ido alatt fut fel, es
> hogy mikor furdenek az emberek. igy hiaba kapcsolja be a kozpont
> mindenkinek a boyleret mondjuk reggel 7-kor  ha elotte bekapcsolta
> 11-04-g, akkor reggel 7-kor szinte semmit nem fognak felvenni...

Hm. Nem tudom, hogy kell a 11-től 4-ig-et érteni, ha éjjel 11-től hajnali
4-ig, akkor evidens, hogy reggel nem fog bekapcsolni. Reggel megfürdenek,
és utána valamikor napközben van szükség a delejre, nem? Azért, hogy
estére is legyen.