[Epitesz-barkacs] speci villany tarifa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 20., P, 11:01:11 CET

futes: azert kell a forroviz, mert ok sok a veszteseg amig a hazakhoz jut, meg tenyleg a hmv miatt is. meg a radiatorok is erre vannak meretezve.

vezerelt/villanybojler: csak azt akartam leirni, hogy nem ugy megy, hogy ha bekapcsoljak a vezereltet akkor van fogyasztas, ha kikapcsoljak akkor nincs. a felhasznalas modjatol nagyon fugg hogy lesz-e fogyasztas amikor bekapcsoljak. ezert vannak kategoriak mint hotarolos kalyha, villanybojler, es akkor most hoszivattyus futes. ezekre kulon kottak vagy taviratok vannak.

vajk