[Epitesz-barkacs] olcsóbb lett a palackos gáz

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Feb. 22., V, 10:29:04 CET

> olcsóbb lett a palackos gáz, a 4590.- helyett "csak" 3980
> (tehát kb 600) Forinttal
> de zöld zárófóliával
> Középeurópai Gázterminál néven KEG Rt.
> aminek a tulajdonosai állatgyógyászati termékekkel foglalkozik
>
> mi is az állatgyógyítás alanyai lehetünk :-)
> a piros MOL volt, a kék volt a Totalgáz

érdekes ez az olcsóság...
én a jet majd lukoilnál mindig is ennyiért vettem az utóbbi időben..
a shell az mindig is drágább volt.

mol -t soha ne vegyél..... kevesebb benne a gáz vagy a fűtőérteék.

régebben autóba is raktam és amíg a primagáz 100km-re volt elég, addig a mol
csak 80-ra, azóta sem vettem a rabló bandától semmit.