[Epitesz-barkacs] olcsóbb lett a palackos gáz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 22., V, 16:49:47 CET

Zsolt wrote:
> [...]

Itt van a kezemben egy nyugta, shell: 3790. :-)

Lehet, hogy nem lehet úgy nézni, hogy shell meg mol és egyebek, hanem az
adott kút, ami általában egy konkrét maszek, csak persze valamelyik
emblémát hordozza, módja van eltérő árakat alkalmazni.

Nekem korábban az arallal gyűlt meg a bajom, amikor még zsigulival mentem,
és a 40 literes tankba betöltöttem valami 44 vagy hány liltert úgy, hogy
nem üres tankkal mentem oda.

Asszem ma már nincs is aral, vagy igen? Mármint Mo-on.