[Epitesz-barkacs] olcsóbb lett a palackos gáz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 22., V, 10:53:37 CET

Zsolt  <epitesz at telectronic.hu> 2009.02.22. 10:29:04 +1h-kor írta:

> érdekes ez az olcsóság...
> én a jet majd lukoilnál mindig is ennyiért vettem az utóbbi időben..
> a shell az mindig is drágább volt.
>
> mol -t soha ne vegyél..... kevesebb benne a gáz vagy a fűtőérteék.

a mi falunkban a terménykereskedőnél a kék Total-ost (vagy Prímást?)  kapom,
ha ott nincs, akkor a MOL-nál vagyok rákényszerülve a pirosfóliásra

lehet, hogy a viszonteladói rendszer miatt van a terménykereskedőnél ennyi :-(

> régebben autóba is raktam és amíg a primagáz 100km-re volt elég, addig a mol
> csak 80-ra, azóta sem vettem a rabló bandától semmit.

ez újabb tapasztalati érv, hogy ne a MOL-ost vegyem
Kérdés:
egy 4ütemű motoros áramfejlesztő is el tudna menni palackos gázról?
(mert egy csomó villástargoncát is láttam gázpalacos tartállyal)

gondolom, benzinről elindítom, aztán gázra át lehetne kapcsolni
(a Fábry is mutatott gázpalackról menő diesel motoros csettegőt pár évvel
ezelőtt)