[Epitesz-barkacs] olcsóbb lett a palackos gáz

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Feb. 22., V, 14:19:48 CET

> Kérdés:
> egy 4ütemű motoros áramfejlesztő is el tudna menni palackos gázról?
> (mert egy csomó villástargoncát is láttam gázpalacos tartállyal)
>
> gondolom, benzinről elindítom, aztán gázra át lehetne kapcsolni
> (a Fábry is mutatott gázpalackról menő diesel motoros csettegőt pár évvel
> ezelőtt)

ha jól van beállítva be akkor simán elindul gázzal, én soha nem kapcsoltam
át benzinre (mert időközben az ac pumpa tönkre ment...)

a targoncán szerintem azért használnak gázt, mert a raktárban elég hamar
megfulladnának a benzin vagy dízel üzeműtől...

egy hátránya van, hogy télen vagy hideg időben elég hamar le tud fagyni a
reduktor.

van egy eladó komplett gázszettem, kipróbálható....