[Epitesz-barkacs] Józsinak (is) geotermikus

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 22., V, 13:14:15 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.02.22. 12:51:20 +1h-kor írta:

> Egy 100 m-es lukert szamolhatsz kozel 1 MFt-t

legalább már ezt is tudom, hogy nekem nem lesz (jelenleg) :-(

> Nem rossz, bar redundans rendszer, annak koltsegeivel, viszont a

faluban ma is redundáns nagyon sok helyen:

a kukoricaszár akár karácsonyig is kitart, addig a gázkazán nem gyújt be,
amíg a vegyes kazán vagy egy búboskemence meleget ad

> vezerleset megcsinaltatni nem lehet, legfeljebb megcsinalni, ha
> valaki ert hozza.

pl.
ha ráköltött az a srác már vagy  2-3milliót, amellett 3db 3kW-os
olcsó kínai 3* 65e = 0,2 mill már csak 10% beruházás,
és egy hőmérő meg 1 relé

ez olcsóbb lenne, mint még 2 luk x milcsiért