[Epitesz-barkacs] már nem egészen gittegylet Re: Uj gittegylet es kenopenz gyujto!]

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Feb. 26., Cs, 06:54:38 CET

On 24 Feb 2009 at 15:54, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az alábbi helyekr~Nl emeltem ki, és (szerintem) nagyon sok az engedély
> nélküli fúrkálás, ha ezt a bányahatóságot kihangsúlyozták
Ez egy örökzöld téma.
Engedély eddig is kellett.
Sok volt az engedély nélküli fúrás (nyilván a kutya sem
ellenőrizte az engedélyeket, szankcionálta az engedély nélküli
fúrásokat).
Mi a bürokratikus reakció?
Módosítsuk (=szigorítsuk, drágítsuk) az engedélyezési eljárást.
Ettől kevesebb lesz az engedély nélküli fúrások száma?
 - nem, ha ugyanúgy nem lesz ellenőrzés / szankcionálás;
 - igen, ha lesz mellé ellenőrzés / szankcionálás.
Ha az engedély nélküli tevékenység ellenőrzéssel /
szankcionálással csökkenthető, miért a jogszabályokat módosítjuk,
miért nem teremtjük meg az ellenőrzési / szankcionálási
mechanizmust?
Vagyis megint miért azokat szívatjuk, akik rendesen, engedéllyel
akarnak fúrni, miért nem azokat keressük meg, akik nem? Azokat
most is meg lehetne találni, csak akarni kéne.

Üdv

szepygab
http://www.foszakacs.hu