[Epitesz-barkacs] már nem egészen gittegylet Re: Uj gittegylet es kenopenz gyujto!]

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Feb. 26., Cs, 13:41:08 CET

sajnos ebben az orszagban ott tartunk, hogy az ember nem azert intez svarcban dolgokat, mert feheren draga lenne, hanem azert, mert feheren elintezni olyan aranytalanul bonyolult es kiszamithatatlan, hogy foldi halandonak egyszeruen lehetetlen.

jo pelda volt erre a kp fizetes korlatozasa. valaszthatok hogy szamlaval, afasan, de akkor elore kell utalni, de ahhoz elolegszamla kell, rizikot vallalok, neadjisten ketszer kell odamenni, vagy kpban, afa nelkul, egyszeruen, gyorsan.

vajk