[Epitesz-barkacs] Zsoltot keresnem + klima

Tanács Dávid tanacsdavid at gmail.com
2009. Feb. 27., P, 22:37:32 CET

Szia Gabor!

Pontosan. :) Ahogy vegeter a futoszezon, es bekerul az uj cucc, kikerul
a tobbi is. Azok 6-osak

Tenyleg! Nem tudtok veletlenul olyan klimast, amelyik hajlando
arajanlatot adni, es nem csak hulyenek nezni? COP2 futes mar nagyon jo
lenne itthonra, de sajnos nem jutottam elorebb. Sok helyen mondjak, hogy
eselyem nincs ra, hogy ezzel normalisan futsek, kozben meg Jozsi is,
Akos is fut vele. Kesobbi fejleszteskent meg kutvizet is tudok
raereszteni. :)

--
tanacsdavid
+36-30-698-3567

Csak a puffin adhat erot es mindent lebiro akaratot...