[Epitesz-barkacs] nyomáscsökkentő

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Feb. 28., Szo, 06:52:57 CET

On 27 Feb 2009 at 22:35, Hofferek Attila wrote:
> Hu valami ilyesmirol en is hallottam mar, de mi amikor ott laktunk nem
> volt ilyenunk
Ilyen neven nem hallottam, attol meg lehet. Az olomcsovek koraban
letezett budai nyomocso.

Ha mar nyomascsokkentunk.
Allithato nyomascsokkentonk van, rogton az epuletbe bejovo
vezetekben. Van rajta nyomasmero is, azon 3 bar nyomast
allitottunk be. Ez a nyomas vetelezeskor leesik, kozel 2 bar-ra.
Egy ilyen nyomascsokkentovel tulajdonkepp a statikus nyomast kell
beallitani, vagy a folyas kozbenit?
2 bar-nal mar erzekelheto a kezmosonal, ha masik csapot is
megnyitnak. 20x2-es csohalozatnak pedig el kell birnia tobb
vetelezesi pont egyidejuseget, ezert gyanakszom a nyomascsokkento
beallitasara.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu