[Epitesz-barkacs] nyomáscsökkentő

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 28., Szo, 08:07:31 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.02.28. 06:52:57 +1h-kor írta:

> Allithato nyomascsokkentonk van, rogton az epuletbe bejovo
> vezetekben. Van rajta nyomasmero is, azon 3 bar nyomast

tehát (nevétől függetlenül) tehát budán nyomáscsökkentő létezik

az biztos, hogy nagyon-nagyon régen, az ólomcsöves időben
lehetett ilyen, én is onnan emlékszem rá

> allitottunk be. Ez a nyomas vetelezeskor leesik, kozel 2 bar-ra.
> Egy ilyen nyomascsokkentovel tulajdonkepp a statikus nyomast kell
> beallitani, vagy a folyas kozbenit?
> 2 bar-nal mar erzekelheto a kezmosonal, ha masik csapot is
> megnyitnak. 20x2-es csohalozatnak pedig el kell birnia tobb
> vetelezesi pont egyidejuseget, ezert gyanakszom a nyomascsokkento
> beallitasara.

a pesti oldalon nekem 3/4-es zöld kerti slaggal lett bekötve a
vízhálózat egy szakaszon, és még ma is bírja

most már lehet, hogy bekötök egy nyomásmérőt, hogy lássam
a nyomásértéket