[Epitesz-barkacs] nyomáscsökkentő

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Feb. 28., Szo, 20:47:16 CET

On 28 Feb 2009 at 9:53, jhidvegi wrote:

> És miért ilyen kicsit? Szerintem 6 bar körül volna a normális nyomás,
> de én 4-nél kevesebbet nem állítanék be, ha volna rá módom.
Azért ilyen kicsi, mert úgy emlékeztem, hogy a hmv tartály 3 bar-
ig nyomható. Most megnéztem, 6-ig :-)

> Már a kérdés felvetülése is bizarr. Neki az lenne a dóga, hogy amit
> beállítasz, azt tartsa. De ha már..., akkor bel~Nném 5 bárra a statikus
> nyomást, és abban bíznék, hogy így meglesz 4, amikor kinyitnak egy
> csapot.
Van a melegvíz rendszerben tágulási tartály is. Szerintem itt az
is bejátszik. Alaposan meg kell figyeljem, mert úgy tűnik, hogy
az elején nekiindul a víz, aztán csökken vissza, pár liter múlva.
Lehet, hogy ilyenkorra ürül ki a tágulási?

> Szerintem néha több van, mint 6 bar, de még sosem mértem. Az utcán
> nagyon derék, kb 150-es vagy 200-as fekete PP cs~N megy.
A közeli víztorony felé, ami 40-50 m-rel van Fölötted.

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu