[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Agyagos agyagos at enternet.hu
2009. Jan. 1., Cs, 13:41:02 CET

Szevasztok!

   Kénytelen vagyok belekotyogni.

> Hofferek Attila wrote:

> Miért? Én úgy tudom a szárító fűtést azonnal meg kell kezdeni rakás
> után, és ha az kész, akkor használatra kész a kályha.
       Akkor kell a szárítófűtés, amikor nedves még a kályha.
       A tavasszal, vagy nyáron rakott kályhának nem kell ősszel
     szárítófűtés, a fűtés kezdetekor még úgysem kell teljes
     terheléssel fűteni.

> 2 honap utan meg nem kesz, az szinte biztos,
        Az a biztos, hogy kész.:)

>  a fonokom most epitett
> szeptember korul kalyhat, voltak az eloirt szarito futesek, aztan november
> vege fele amikor jol bedurrantott, 5 perc utan elarasztotta a lakast a fust
> meg goz.
       Ez tipikus esete annak, amikor "áll" a kémény.

       Begyújtanak a kályhába, és az addíg működik, amíg a kályha
       füstkamrája megtelik, aztán visszabeszél. :)
       Ilyen estben a lenti koromzsák ajtót sem érdemes kivenni, mert
       ott is tódul befelé a füst. (A padlástéri ajtónál kell a
       kéménybe begyújtani, hogy a hideg légdugót ki lehessen löketni.)

 Agyagos                            mailto:agyagos at enternet.hu