[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 1., Cs, 15:32:15 CET

>       Ez tipikus esete annak, amikor "áll" a kémény.
>
>       Begyújtanak a kályhába, és az addíg működik, amíg a kályha
>       füstkamrája megtelik, aztán visszabeszél. :)

Kifejlesztettem erre egy módszert: van egy E27 foglalatba csavarható
kicsi 750 wattos hősugárzóm. Hosszabbítón belököm a kályha mélyére,
bekapcsolom egy órára, ráhajtom az ajtót. Óra letelt, kiveszem, kicsi
tüzet rakok (kisebb fákból nem fűtési mennyiség). Égetem még fél órát,
ez már jóval nagyobb teljesítmény, mint a hősugárzó. Ennek maradékával
gyújtom meg a rendes adagot, és végig nincs visszafüstölés. Nem kell a
tisztítóajtóval vacakolni.

Ha a kicsi tüzet átugrom, akkor viszont van...

szia: Balázs