[Epitesz-barkacs]gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Jan. 1., Cs, 17:31:12 CET

erre szoktak a felső átégőbe csinálni egy karral átfordítható ajtót és
amikor jól beindult a kályha akkor átkapcsolják és ilyenkor már az összes
járaton keresztül megy az égéstermék.

> kicsi 750 wattos hősugárzóm. Hosszabbítón belököm a kályha

szerintem ha ilyen gondok vannak akkor kicsi a kémény magassága a kályha
kapacitásához képest, vagy más eddig még nem ismertetett probléma lehet.

tényleg milyen magas a kéményed és hány füstjárat van a kályhádban ?

zsolt