[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 1., Cs, 21:44:36 CET

Szervusz HJózsi!

> Ja, olyat láttam, használtam is, de az nem cserépkályha. Olyan cserépkályhát
> nem láttam, amiből valahol kiáll egy kar, és azt el lehet fordítani. :-)

Pedig nekünk is kiáll belőle, pontosabban a füstcsőből egy tengely,
amivel el lehet zárni majdnem teljesen a füstcsövet saválló lemez
szeleppel. Két stabil állapota van: a fénycső gyújtótrafó lehúzza,
vagy a gumipók vízszintesbe:
http://www.bamer.hu/tmp/gumipok.png

Persze lehetne elegánsabbra venni, pl. valami szép régi réztárgy úgy
fölszerelve a tengelyre, hogy mindkét állásban a függőlegessel 45
fokot zárjon be fölfelé állva, csak a függőleges más-más oldalán.
Addig is éljenek az ideiglenes megoldások (-:

szia: Balázs