[Epitesz-barkacs] parasodas 2

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 18:12:30 CET

Szervusz Zsolt!

> hiába építünk soha tönkre nem menő dolgokat, ha mink magunk hamarabb megyünk
> tönkre.

80 évesen lehet, hogy már sz at rnék bele... bár ezt a nagyszüleim is
megpróbálták hatvanévesen, onnantól "arra a kicsi időre" már nem
újították föl a lakásukat. Egyetlen ecsetvonás festés nem volt. Hát,
ők és a lakás is jól bírták, ők 85 és 89 évesen haltak meg, a lakás is
egyben van még, bár az ablakok tropák (nem erről a lakásról van szó).

> 60% pára tartalom mellett mindig tönkre fog menni.
> ha nem az ablak akkor a falak a bútorok és minden más, meg a ruhák is
> bedohosodik.

> ez egy pálma ház ? :)))))))))))

Nem fog, tapasztalat. Eddig semmi nem volt dohos. 60% szerintem jó
kompromisszum lenne, lejjebb igen nehéz menni, csak ideiglenesen.

> mit jelent a 3 rétegű tok ? mert egy üvegnél lehet rétegekről beszélni, de
> ablak toknál ? vagy csak én vagyok megint tudatlan ?

Ma minden új faablak ilyen: 3 réteg (általában hossztoldott) lécből
van, ebből marják ki a profilt.

> Az üveg hűl és nem a tok, ezért kívülről nem a tokot kellene szigetelni,
> hanem inkább az üvegre ragasztani 10 cm magasan 1-2 cm-es nikecellt.

Na ezt kipróbálom, köszi!

szia: Balázs