[Epitesz-barkacs] parasodas 2

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 2., P, 21:45:40 CET

a 3retegu tok tobb mindent is jelenthet.

1. fa ablaknal a jobb cuccok toldott-ragasztott csomomentes anyagbol vannak. kulon iparag az ablakfriz gyartas, ez a neve a felkesz termeknek, ami a rudat jelenti amibol ablakot lehet csinalni. a szokasos ilyen friz harom retegbol van ragasztva. (tehat pl hossztoldott vagy hossztoldas nelkuli, harom deszka osszeragasztva)

2. a fent leirt ablakfriz ipar szabvanyos dimenzioju ilyeneket gyart. ehhez van szabvanyos profil ("europrofil"), a profilhoz sorozatgyartott szerszamok. a szokasos ablakkeret (tehat a szarny) profil valami hetvenvalahany mm szeles. Arra van kitalalva, hogy a 4-12-4 vagy 3-16-3 uveg menjen bele. A haromretegu uveg ennel joval vastagabb, szelesebb keret kell neki, amihez szelesebb friz kell. Szoval a haromretegu ablakkeret jelentheti hogy szelesebb, belefer a tripla uveg.

vajk