[Epitesz-barkacs] parasodas 2

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Jan. 2., P, 18:57:39 CET

Balázs Bámer wrote:
> elég gyorsan megszárítani. Ezzel együtt napi négyszer teljesen
> átszellőztetem ezt a két szobát, így 60 rel% körül tartható a
> páratartalom.

Az 50-60% RH teljesen normálisnak és egészségesnek tekinthető, szerintem kár
lenne ezt csökkenteni.

17 fokos levegoben 60% relativ paratartalom eseten a harmatpont 8.7 fok.
Szerintem mindenkeppen azt kellene megoldani, hogy ne legyenek ilyen hideg
feluletek az ablakon, ez nem normalis jelenseg. Lehet hogy ha legaramlast
biztositanal az ablak kornyeken az mar eleg is lenne.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))