[Epitesz-barkacs] parasodas 2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 3., Szo, 11:00:27 CET

szepygab at gmail.com wrote:

>> De árakat nem találtam. Neked vannak?
> Közelíti a fél milát :-(

Végülis amit adnak érte, az kb jogos.
Asszem túl nagyot markoltak, lehetne egyszerűbbeket is csinálni
olyanoknak, akik nem akarnak ennyit költeni. A VS teleshop jut eszembe
róla, hogy valaki akar venni egy bizbaszt, amit megvehetne 1500-ért, de ők
8-ért adják, igaz, hogy kismillió csipeszt meg egyéb szirszart is adnak
hozzá "ajándékba", amit nem akart volna megvenni.

Vagy lehet, hogy ez is olyan, mint a klíma. Majd elterjed, és akkor
lesznek kevesebbet tudó olcsóbb kütyük is. Addig meg az úttörők megveszik
félmilláért meg a tízszereséért. A net is ilyen volt. Nekem a 90-es évek
elején volt majdnem 40ezer akkori forintos havi számlám is. :-)