[Epitesz-barkacs] parasodas 2

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 19:28:51 CET

Szervusz HJózsi!

> Hogyan kalibráltad?

Gyártó szerint nedves ruhára kell tenni pár órára, ekkor 95%-ot kell mutasson.

> Amúgy érdekelne az is, hogy a kiszellőztetés után lemegy 50%-ra, de vajon
> mennyi idő múlva tér vissza az eredeti kb 65%?

Pár óra. Most úgy 3 órával a szellőztetés után is csak 60%. Csorgás
csak éjszaka lesz. Nappal még azt is megfigyelhettem, hogy a párásodás
megfordítható folyamat (-:

A külső üveg lehet a megoldás. Van is rá ötletem:
http://www.bamer.hu/haz/ablak/ablak3reteg.png
üvegesek ha pontos méretű 3 mm-es lapokat vágnak, én vágatok kis
léceket a befogáshoz, saját technológiájukkal be tudják tenni. Ez
azért jó, mert nálam szebben szilikonoznak (-:

szia: Balázs